Pages

Friday, December 31, 2010

part time

aku masuk tahun baru ni busy ler jawabnye.. eceh, baru nak stat busy sikit dah kecoh.. takpe ler ni kan blog aku uhuhuhuhu....

citer nye macam nie, aku buat part time stat 3 januari ni (senin). jadualnye:
  • isnin: 7:45 p.m- 9.00 p.m
  • selasa: 9.00 p.m- 10.15 p.m
  • rabu: 7.45 p.m- 10.15 p.m
  • khamis: 7.45 p.m- 9.00 p.m
  • sabtu: 2.00 p.m- 7.00 p.m
total: 8jam seminggu....

aku kena kerja keras. si panjang boleh buat, so, aku pun mesti boleh. tak boleh nak pikir senang je... yang penting usaha dan ikhlas barulah hati senang walaupun kena kerja 100jam pun..

skang dah stat study balik benda-benda yang belajar time sekolah dulu. aku kena ngajar beberapa subjek:
  • science form1
  • science form2
  • science form3
  • sejarah form4
  • sejarah form5
  • geog form4
  • geog form5
  • science year6
Huda boleh, go go go!!!!!!! phewitttttttt

No comments:

Post a Comment