Pages

Thursday, January 20, 2011

2tahun 2benua

Assalamualiakum w.b.t…

Salam sejahtera semua,...

Entri ni khas untuk contest yang dianjurkan oleh CST Production dan LYNDA RAHIM KUALA LUMPUR..klu lah bakal suami aku tu tahu, aku masuk pertanding ni pastu, menang pulak tu..alangkah gembiranya aku dan dia…hanya tuhan saje yg tau… aku nak tolong dia, kesian tengok dia, kerja siang malam, dari repair kapal terbang hingga ke cuci pinggan mangkuk semua keja dia buat... aku dapat rasa kan. semangat dia nak kawen menggunung. keluh, sakit, jatuh, bangun, dia simpan je dlm hati…mungkin nie je caranya untuk aku bantu dia…

kepada para pembaca, sila click pada image untuk pembacaan yang jelas. maaf diatas kesulitan yang dialami. sudah dua hari saya cuba untuk fixed problem ni tapi tak berhasil. maaf sekali lagi.

Ok,now meh aku kasi crita LOVE STORY kami.........


click image



click image



click image



click image



click image



click image



click image


2tahun 2benua
credit to:


CST Production

and


LYNDA RAHIM

3 comments: