Pages

Monday, January 3, 2011

huh

semalam saya penat
penat betul...
hari ni pun saya penat
rasa macam pening-pening....
betul, saya pening.....
tapi kenapa?

semalam hari pertama saya bergelar cikgu... alah, bukan cikgu apa pun..tusyen jer (nak act sikit) tapi rasa jangkal tau students panggil den 'cikgu'. rasa mcm nak tergelak, tapi cover baek punye al maklumlah nak nampak profesional kan..cover sampai kembang kempis hidung ni... yea, sayang seorang cikgu ehehehehhehe....

semalam, sekali jea makan.. makan nasi penyet akak izzy delight, perghhhhhhh sedap ooooo....macam ular sawa dah.. kalau la sapa-sapa tengok kat cctv tu time eden makan memang jatuh la saham..nasib baik tulang ayam tu takleh makan kalau tak, den sapu semua nye...

eh, tapi kenapa jadi macam tu? sampai gelojoh jadinya. pelik la, sebab biasanya cik Huda ni leisure je lebih.. ermmm... banyak keje. masa tak berapa nak cukup... skang boleh diakui yang masa itu emas. (bling bling mataku terbayang emas)

siapkan soalan midterm, pastu semalam class back to back, pastu prepare notes utk tuisyen. sains form3. penat....

hari ni class back to back gak... pastu prepare note sejarah form5. tapi yang paling best hari ni. pergi makan kat kedai mamak pastu tapau makanan..tapi, makanan tertinggal.. pergi lah balik, pergi restaurant tu. apalah nasib saya hari ni... huh, rasa nak demam....

tolong tolong tolong!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment