Pages

Thursday, January 27, 2011

vote jangan tak vote

semua contester dah melobi blog masing-masing untuk contest ni... kita cuba yang terbaek. kalau dapat alhamdullilah. kalau tak dapat, tidak mengapa, sekurang-kurangnya kita cuba. kalau orang cakap saya bersemangat. yea, saya memang bersemangat. semua orang nak menang. saya pun sama. rezeki allah tentukan. yang penting kita cuba...

jika, sapa-sapa sahaja yang terbuka hatinya untuk vote saya. sila klik disini. dan pilih nombor 154 untuk vote saya. kepada, sesiapa yang dah vote terima kasih banyak-banyak. dan sesiapa yang dah baca berkenaan love story saya pun ucapkan bebanyak terima kasih.

THANKS SEMUA!!!!

1 comment:

  1. aku vote dah,boleh vote skali jh sorg,kalu dop aku vote byk kali dh,huhu

    insyaallah ado rezeki boleh menang, cito mu best:-)

    ReplyDelete