Pages

Sunday, July 24, 2011

im back!!!

tak sangka aku boleh kesini. ditempat baru, ditempat juah dari suami tercinta dan keluarga

tempat baru: kerja baru, kawan baru dan cita-cita baru..

sudah seminggu disini. alhamdullilah berjalan lancar. walau, berjauhan dengan yang tersayang. ini dugaan namanya. bukan senang nak jadi SENANG, bukan susah nak jadi SUSAH. kalau ko tak nak jadi apa-apa, mati sajalah yang bagus.

17 julai, aku sampai di KK. bersyukur kepada Allah swt. ada hamba Allah yang baik hati tumpangkan aku tinggal di rumahnya. sampai sekarang lah aku masih dirumah dia. thanks yea Mimi...

Minggu pertama disini, memang janggal bagi aku. hati masih teringta suami, keluarga dan rumah disubang. aduh, rindunya.. malam-malam berborak bersama husband. dua malam asyik menagis bila bercakap dengan hubby. lemahnya aku!!!! tapi, sekarang sudah strong bah!

5 hari disini. hubby call. suruh balik katanya, bos dia nak bayar duit tiket. balik sebab company dia buat Annual Dinner di KLGCC. wahhhhhh, tidak disangka bah, da yang mau sponsor. tiket last minute beli mahal la skit. tapi orang nak bayar apa boleh buat... ehehehheh... thanks yea, En.Ismail Asshaari....

24 jam jea kat subang. tapi bersyukur lah at least jumpa dengan my hubby. pukul 3 pagi pun tak tido lagi sebab borak-borak dengan dia. rindu tue... I LOVE U CAYANG!!!

bulan depan yea kita jumpa yea cayang.... muah muah muahhhhh rindu.....

No comments:

Post a Comment