Pages

Monday, August 16, 2010

BENGANG!!!!

17.08.2010... hari yang sangat-sangat mencabar.... kesabaran saya dah menipis seperti kulit telur, apabila diketuk pecah lah ia, kalau tambah bawang, cili, garam dan sedikit mayonnaise jadilah telur dadar Shiela Rusli... sedap pulak rasanya :p

bersabar, bersabar, bersabar. 'huda, ko kena banyak bersabar, nanti kena darah tinggi, macam mana? muka pun cepat kerepot'.. tarik nafas dalam-dalam.... armmmmmmmmmmmm huh....

saya ni cepat je bengang, kalau hari ni puasa mesti pahala puasa sikit sangat kalau dapat 1 pun dah cukup bagus.. budak-budak DHC 3E2 ni membuatkan darah saya menyirap..

tapi, pagi-pagi tadi saya dapat berita gembira... moga-moga saya berjaya nanti dan segala urusan saya dipermudahkan.. Amin Ya Rabbal Alamin....

teruskan tarik nafas sedalam-dalamnya untuk melegakan cetusan gunung berapi dalam diri saya ini, kalau dibiarkan pasti rentung satu badan...

No comments:

Post a Comment