Pages

Friday, August 13, 2010

maluri - HKL

29 Jun, pagi selasa, saya ke opis, thumb in kemudian pantas menuju ke work station, buat-buat kemas barang, ambek fail buat-buat macam sibuk sangat-sangat.. angkut fail bersama dengan barang-barang penting yang lain, saya mahu cabut ni, nak g HKL.. kena la tengok line dulu, aha!!! clear... alhamdullilah :p...

saya dan NBG pun ke HKL la... hari ini si panjang masuk ward. ermmm, dup dap debar saya. sampai HKL, saya park NBG, pastu cari klinik kaji saraf, nasib baik tak jauh sangat dari tempat parking.

eh, budak panjang dah botak, muka dia macam buruk sebab takde rambut ehehehe... saya tengok dia selera je makan nasi ayam yang tak berapa menarik di kantin HKL. saat-saat macam ni pun sempat kenakan saya. waktu tu kakak-kakak dia semua ada.. diorang semua risau mungkin serisau saya...

lepas si panjang check up, misi cakap: 'malam ni awak dah start puasa, pukul 12 malam dah tak boleh makan' ermmmm... x pernah lagi saya puasa macam tu.. saya lepak la kat HKL sampai malam, teman kan dia, maklumla semua kakak-kakaknya dah balik, saya yang paling dekat jadi biarlah saya yang teman...

pukul 9 malam saya gerak pulang ke Maluri, esok saya nak keje dan esok juga saya kita akan berjumpa lagi yea si panjang...

saya penat sangat... :(

No comments:

Post a Comment