Pages

Friday, August 13, 2010

hari ke-2 di HKL

pagi-pagi lagi saya dah cabut dari opis.. ikutkan perkiraan, hari ni lah si panjang nak operate. huh, takutnya saya... tapi, saya tengok dia relax jea... baring-baring pastu interview semua orang dalam ward tu.. siap main sudoko yang saya belikan untuk dia... tapi biasanya kami akan buat sudoko bersama-sama.. saat-saat yang indah.

hari ni dia puasa, saya makan sorang-sorang jea, makan roti pulak tu. tapi kenyang jugak mungkin sebab tengok muka dia :p...

pukul 6 petang misi datang, dia cakap: 'hari ini xperlu puasa, operation cancel sebab first case tak settle lagi so tak sempat nak buat second case, even that day hanya ada dua case sahaja. first case baby yang ada masalah tumor dan si panjang. dia apa lagi terus buka puasa, macam orang kebulur sebab x makan apa-apa dalam 18 jam.. kesian pulak..

operation postpone kepada hari khamis, tunggu lagi dan risau pun bertambah la...

No comments:

Post a Comment