Pages

Tuesday, February 22, 2011

aku bajet punye orang!!!

aku bukan bajet lawa or bajet bagus... aku bujet pasal duit nie.
si panjang selalu ingatkan aku 'ukur baju di badan sendiri'. aku ingat sampai bila-bila.
orang nak kata aku kedekut, berkira, save sangat. lantak pi ko lah. ada ko nak bantu aku? ada bagi duit dekat aku? takde kan? yang ko tahu nak mengomel sana sini. SO, DIAM!!!!

semua orang ada cita-cita dan impian sendiri. semua orang nak yang terbaek. semua orang nak ok!.
tapi, tengok keadaan lah weh. kalau ko berkemampuan boleh la. kalau takde, ko nak paksa diri macam mana lagi kan? ambek jelah apa yang ada.

endahkan sajaleh skang nie. buat hal aku jelah. malas aku nak layan kaki-kaki komen nie. macam dia terbaek jea! KO BAGUS SANGAT KE? tak kan? banyak benda kat dunia yang boleh dijadikan ukuran.

huh, apasal aku emo sangat nie????

1 comment:

  1. perrgghhh....terbaik la huda..akak sokong...wtpe nk ikut org kn..be urself.. :-)

    ReplyDelete