Pages

Friday, February 18, 2011

macam nak mati

hari ni penat giler. tentatif aku untuk tadi.
  • aku siapkan soalan tuisyen. esok tinggal nak photostat jea. ingat mintak resit pastu boleh claim.tak tau la bape hingget yang kena ni. kopak lagi lah purse aku nanti.
  • jaga budak exam. start pukul 3pm til 4pm (sejam je). mencabar jugak sebab dah petang. mata mengantok, perut mengeriut... arghhhhhhh, lapa. kena pulak jaga kat bilik yang sejuk nye suhu takat melampau. dah pakai blazer masih tak boleh tempis kesejukan nye. i hate that lecture room!!! buat kan aku bertambah lapa.. shit! nasib baik bawa sudoko, boleh ilangkan ngantok.
  • kemas workplace aku yang macam tempat pelupusan sampah. tu pun kemas gitu-gitu jea. sebab otak takleh berpikir dengan baik. my mental condition is very weak on that time. once your mental is weak your body will be affected. rasa nak collapse (terbayang bangunan yang runtuh).
  • balik umah, terus masak untuk berbuka. masak sup sayur jea. tu je termampu sebab dah tak tahan nak berdiri lama-lama nie. aku PENAT!!! lepas masak aku mandi. lepas mandi aku. pastu dekat azan maghrib aku bangun. bukan saja-saja nak tido yea. aku terpaksa. eheheh...

eh, tiba-tiba rasa penat. nak tido lah. bye bye...

No comments:

Post a Comment